.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح13 پروژه حوزه سلامت در سفر رییس جمهور به مازندران
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افتتاح13 پروژه دانشگاه علوم پزشکی همزمان با سفر رییس جمهور به مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:محمد سلطان تویه گفت: سه شنبه هفته جاری همزمان با ورود ریاست جمهوری به مازندران تعدادی از طرح های بخش سلامت مازندران آماده بهره برداری افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: این طرح ها در قالب 13 پروژه از شرق تا غرب استان را دربرگرفته  که ارزش ریالی آن بالغ بر352هزار میلیون ریال است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: ازجمله این پروژه ها احداث و تجهیز کلینیک ویژه رامسر، سوادکوه، فریدونکنار، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر است که بالغ بر 210هزار میلیون ریال برای این طرح ها هزینه شده است.

سلطان تویه افزود: احداث و تجهیز دو  اورژانس و بلوک زایمانی در زیراب سوادکوه و تنکابن، احداث و تجهیزسی تی اسکن و فلوروسکوپی امام (ره)ساری، احداث و تجهیز ICU ، توسعه و تجهیز اورژانس محمودآباد و رامسر جمعا به مبلغ 142هزار میلیون ریال از دیگر طرح هایی است که مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی یادآور شد: این پروژه ها همزمان با هم در سفر رییس جمهور به مازندران افتتاح می شود؛ پیش از این نیز در اواخر سال 95 در راستای سیاست طرح تحول سلامت 350 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در این استان به بهره برداری رسیده بود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.